dimarts, 8 de setembre del 2009

Batea - Terra Alta

En la meva visita la Terra alta, una de les meves parades va ser al bonic però una mica atrotinat poble de Batea, els cellers que vaig visitar van ser Cooperativa de Batea i Cellers Piñol.

Cooperativa de Batea:
Al haver començat ja a veremar hi havia força activitat i davant la negativa a poder visitar el celler em vaig limitar a anar a la botiga i preguntar allà totes les meves inquetuds, no vaig tenir gaire sort, la persona que em a atendre era més botiguera que entesa en vins i ho vàrem deixar còrrer.
Els vins que em vaig endur van ser:

L'Aube 2001 - Celler Cooperatiu de Batea (Terra Alta)
Merlot, Garntxa negra, Syrah, Ull de Llebre i Cabernet Sauvignon
Criança de 14-18 mesos en barriques de roure francès
A descobrir properament
Preu: 18,50€

Vivertell 2003 - Celler Cooperatiu de Batea (Terra Alta)
Garnatxa, Syrah, Tempranillo y Cabernet Sauvignon
Criança 14 mesos en barrica de roure francès
Color Granate, en nas potent, mineral, fruits negres, quitrà, cendra, a la boca potent, mineral, metàlic, xocolata, torrats
Un bon vi si t'agraden els vins amb color, cos i potents, a mi m'ha agradat força per la seva personalitat, un bon Terra Alta a un preu molt digne. Recomanable
Preu: 7,90€

Continuarà...

1 comentari:

  1. L'altre dia va`rem provar l'Aube. Un vi molt i molt personal, amb el toc de les garnatxes de la Terra Alta, no tan dens com un priorat però més aromàtic, amb toc mineral, que necessita obrir-se una estoneta. Molt bo.

    Un únic però: el preu, potser un pel car.

    ResponElimina